fbpx
Brezplačno svetovanje (08.00 - 20.00): 031 588 611 ali info@kolar.si

Pogosta vprašanja


V tem razdelku lahko najdete odgovore na vsa pogosta vprašanja, ki se pojavljajo v zvezi z splošnim nakupovanjem, dostavo in darilnimi boni.

Spletno nakupovanje

Dostava & vračilo

Find out More

Darilni boni

Find Out More

Spletno nakupovanje


Kako naročiti?

Naročilo oddate tako, da dodate artikle v košarico, vpišete svoje podatke v zahtevana polja in potrdite naročilo. Po nekaj minutah boste prejeli račun v elektronski obliki na elektronski naslov, ki ste ga navedli ob naročilu oziroma registraciji.

Na zalogi ni vaše številke željenega artikla?

V primeru, da željenega artikla ni na voljo v vaši velikosti, priporočamo, da nas kontaktirate na naš e-naslov: info@kolar.si oziroma preko kontaktnega obrazca in z veseljem vam bomo pomagali.

Kaj pomenijo oznake S ,M ,L, XL, 2XL?

Oznake predstavljajo velikosti srajc in se navezujejo na dolžino rokava, obsega pasu, dolžine srajce,.. Vse podrobnosti o merah za posamezno velikost so razložene v zavihku “Tabela velikosti”.

Kako obvestiti prijatelja, da ste našli artikel zanj, ki vam je všeč?

Pri določenem artiklu, ki vam je všeč, kliknite pošlji prijatelju na e-mail. Vaš prijatelj bo tako obveščen o artiklu, ki vam je všeč.

Kje lahko dobim več informacij?

Za vse dodatne informacije nas lahko kontaktirate preko kontaktnega obrazca ali na naš elektronski naslov info@kolar.si.

Dostava & vračilo


Ali lahko artikel zamenjam, če mi model ali številka artikla ne ustreza?

Artikel lahko zamenjate v skladu s pogoji, kateri so navedeni v zavihku “Splošni pogoji”.

Ali lahko artikle osebno prevzamem?

Po dogovoru lahko paket prevzamete na lokaciji skladišča spletne trgovine WWW.KOLAR.SI in sicer na: Vrečkova ulica 9,4000 Kranj.Potrebna je najava vsaj 1 dan pred prihodom na telefonsko številko 031/588-611 ali na e-mail: naročila@kolar.si.

V kolikšnem času prejmem naročeno blago?

Dobavni roki so izraženi v številu delovnih dni in sicer 1-3 delovnih dni za blago na zalogi. V kolikor artikla ni na zalogi, vas o tem obvestimo preko telefona ali e-sporočila takoj, ko gre naročilo v obdelavo. Če se vam dobavni rok ne zdi sprejemljiv, lahko odstopite od naročila.

Katera dostavna služba opravlja dostavo za spletno trgovino Kolar?

Dostavo za spletno trgovino WWW.KOLAR.SI opravlja dostavna služba GENERAL LOGISTICS SYSTEMS d.o.o. (v nadaljevanju GLS d.o.o.). GLS Slovenija ima poseben oddelek znotraj oddelka za pomoč uporabnikom, ki je namenjen naslovnikom paketov in deluje vsak delavnik med 7:00 in 21:00 uro. Naslovniki lahko pokličejo na številko +386 1 500 11 90 in na podlagi številke paketa zahtevajo podatke o njihovem paketu.

Katere načine plačila omogoča spletna trgovina Kolar?

Spletna trgovina Kolar omogoča naslednje načine plačil:

  • Plačilo po povzetju.
  • Plačilo po predračunu (plačilo preko UPN-ja)
  • Plačilo preko plačilnega sistema PayPal.

Darilni boni


Ali je možno naročiti in kupiti darilne bone Kolar?

V naši spletni trgovini Kolar.si lahko kupite darilni bon. Kupite lahko darilni bon v vrednosti

  • 40 €
  • 80 €
  • 120 €

Pri tem je potrebno povdariti, da je možno kupiti več bonov po 40 €, 80 € ali 120 € . Navedeno storite tako, da izberete količino bonov, ki jih želite dodati v košarico.

Kako z darilnimi boni plačati naročilo na spletni strani Kolar.si?

V začetni fazi si izberete artikle, ki jih želite kupiti ter jih dodate v košarico. V prazno polje obvezno vpišite serijsko številko darilnega bona, saj te številke hranimo v naši bazi in kupcem na takšen način omogočimo nemoteno vnovčenje darilnih bonov.

Imate dodatna vprašanja?