Splošni pogoji poslovanja
S spletno trgovino www.kolar.si upravlja podjetje KOLAR, spletna prodaja, Edis Bašić, s.p., Ulica Nikola Tesla 9A, 1230 Domžale (v nadaljevanju tudi: ponudnik). Prosimo, da si pazljivo preberete spodaj navedene pogoje poslovanja še pred uporabo spletne trgovine. V kolikor boste nadaljevali z nakupom v spletni trgovini www.kolar.si se šteje, da ste s pogoji poslovanja seznanjeni in se z njimi strinjate.
Pogoji ponudnika
KOLAR, spletna prodaja, Edis Bašić, s.p.
Ulica Nikola Tesla 9A
1230 Domžale
Matična številka: 9242635000
Davčna številka: 74371754
DDV zavezanec: NE
Vpis v davčni register: Ajpes, 18.10.2022
E-mail: info@kolar.si
Gsm: 031/588-611
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.kolar.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
Spletna trgovina www.kolar.si je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku.
Upravlja jo podjetje KOLAR, spletna prodaja, Edis Bašić, s.p., ulica Nikola Tesla 9A, 1230 Domžale, v nadaljevanju ponudnik. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini.
Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ki ga sam določi v svojem profilu ter geslo. Uporabniško ime in geslo, uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine www.kolar.si pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Vse obiskovalce spletne strani www.kolar.si, da si pazljivo preberete splošne pogoje poslovanja spletne trgovine, saj vas ti zavezujejo s trenutkom, ko stopite vanjo. Splošni pogoji so veljavni na vseh straneh spletne trgovine brez izjeme. V primeru, da se s ponujenimi splošnimi pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ogleda strani in nakupa prek naše elektronske trgovine ne opravite. Šteje se, da ste z vsakim ogledom ali s transakcijo, opravljeno prek naše spletne trgovine, seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in ste v ponujene splošne pogoje privolili brez omejitev. Tudi v prihodnje ste, do preklica ali spremembe veljavnih splošnih pogojev, ob vsakem ogledu ali pri vsaki transakciji, opravljeni na naši spletni strani, zavezani z navedenimi splošnimi pogoji. Splošne pogoje bomo redno ažurirali in bodo v vsakem trenutku v svoji najnovejši in veljavni verziji v celotnem besedilu dostopni vsakomur brez težav. Splošni pogoji so sestavni in neločljivi del kupoprodajne pogodbe.
Ponudnik se zavezuje, da je in bo poslovanje spletne trgovine www.kolar.si v skladu z vso veljavno zakonodajo.
Podjetje KOLAR, spletna prodaja, Edis Bašić, s.p., ulica Nikola Tesla 9A, 1230 Domžale, si pridržuje pravico do kakršnihkoli sprememb, delnih ali v celoti, kateregakoli dela splošnih pogojev brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave.
Vsa komunikacija, ki se vrši med kupcem in podjetjem KOLAR, spletna prodaja, Edis Bašić, s.p., ulica Nikola Tesla 9A, 1230 Domžale, v elektronski obliki se šteje, kot da je bila izvedena v pisni obliki in ima veljavo pogodbe.
Elektronski izvod pogodbe prejme kupec po elektronski pošti takoj, ko odda naročilo. Priporočljivo je, da si ga natisne ali shrani na disk. Izvod pogodbe v pisni obliki ne pošiljamo, saj se poslužujemo brezpapirnega poslovanja. Tako prejme kupec račun v elektronski obliki na elektronski naslov, ki ga je podal ob naročilu oziroma registraciji. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).
Nakup v spletni trgovini ali sploh kakršnokoli posredovanje osebnih podatkov na straneh spletne trgovine je dovoljen samo pravno – poslovno sposobnim osebam, starejšim od 18 let, ostale osebe morajo za vsako posredovano informacijo pridobiti zakonsko veljavno soglasje staršev ali skrbnika.
Podjetje KOLAR, spletna prodaja, Edis Bašić, s.p., ulica Nikola Tesla 9A, 1230 Domžale, ne prevzema nikakršne odgovornosti za kakršnokoli okvaro vaše strojne ali programske opreme zaradi obiska in operiranja s stranmi spletne trgovine www.kolar.si ali za kakršnokoli škodo, povzročeno z izdelki kupljenimi v spletni trgovini.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu v skladu z 43.b členom ZVPot-UPB2 vselej zagotovil naslednje informacije:
- Ime in sedež podjetja.
- Kontaktne podatke, ki omogočajo hitro komunikacijo in odpravo morebitnih težav (e-pošta, kontaktni telefon).
- Bistvene značilnosti blaga.
- Nedvoumno določene cene blaga
- Časovno veljavnost ponudbe.
- Pogoje dostave oziroma morebitne stroške dostave.
- Načine plačila in dostave, vključno z rokom dobave ali izpolnitve.
- Pravico do odstopa od pogodbe v skladu s 43.č členom ZVPot-UPB2, vključno z opisom postopka ob pritožbi.
Načini plačila
V spletni trgovini www.kolar.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
Po povzetju
Plačilo po povzetju je plačilo z gotovino ob prejemu paketa. Dostavljamo s paketno službo DPD d.o.o. Stroški pošiljanja za nakup do 80,00 EUR znašajo 4,20 EUR, za nakupe nad 80,00 EUR je dostava brezplačna.
Odkupnino paketa lahko DPD kurirju ob dostavi naročniki plačajo z gotovino ali s kreditno/debetno kartico (BA, MAESTRO, VISA, MASTERCARD). V primeru, da boste blago plačali s kartico, se vam bodo dodatno zaračunali stroški bančne provizije v vrednosti 1,43 % od zneska odkupnine.
Po dogovoru lahko paket prevzamete na lokaciji skladišča spletne trgovine www.kolar.si, ulica Nikola Tesla 9A, 1230 Domžale. Potrebna je najava vsaj 1 dan pred prihodom na telefonsko številko 031/588-611 ali elektronski naslov: naročila@kolar.si .
Po predračunu (plačilo preko UPN-ja)
Naročilo bo poslano po prejemu denarnih sredstev na naš bančni račun. Znesek lahko poravnate s plačilnim nalogom preko katerekoli banke, spletne banke, pošte, in podobno. Za nakupe do 80,00 EUR naročnik plača strošek dostave v višini 4,20 EUR, za nakup nad 80,00 EUR je brezplačna.
Po dogovoru lahko paket prevzamete na lokaciji skladišča spletne trgovine www.kolar.si in sicer na naslovu: Ulica Nikola Tesla 9A, 1230 Domžale. Potrebna je najava vsaj 1 dan pred prihodom na telefonsko številko 031/588-611 ali elektronski naslov: naročila@kolar.si .
PODATKI ZA PLAČILA V SLOVENIJI: (za lažje izpolnjevanje naloga smo za vas pripravili enostaven vodič)
- Naziv in naslov prejemnika: Edis Bašić s.p., ulica Nikola Tesla 9A, 1230 Domžale
- Poslovni račun: IBAN SI56 023000264528715
- BIC/SWIFT banke : LJBASI2X (NLB d.d.)
- Račun je odprt pri banki: NLB d.d.
- Koda namena – Koda razvrščanja (WEBI – spletna naročila)
- Sklic pri plačilu je koda SI00 in številka naročila v spletni trgovini brez znaka #; primer: SI00 1234
Plačilo s plačilnimi karticami preko plačilnega sistema Stripe
Plačilo s plačilnimi karticami poteka preko plačilnega sistema Stripe. Podatki o karticah se ne beležijo na strežniku podjetja, tako da je kupčeva varnost zagotovljena. Stripe zagotavlja maksimalno varnost transakcije. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Plačevanje je mogoče z naslednjimi karticami: Mastercard, Visa, Visa Electron, American Express, Discover, Diners, JCB in Maestro (če plačnikova plačilna kartica Maestro to omogoča).
V odvisnosti od izbranega načina plačila (npr. PayPal, obročno plačilo s kartico Diners Club, ipd.) kupcu lahko nastanejo dodatni stroški (dodatne provizije in drugi stroški, vezani na izbranega ponudnika plačilnih storitev), in sicer v višini, ki jo ponudniku zaračuna s strani kupca izbrani ponudnik oz. izvajalec plačilnih storitev. Ta strošek je odvisen od izbranega izvajalca oz. ponudnika plačilnih storitev, njihovih cenikov oz. tarif in vrednosti nakupa ter ni vključen v ceno izdelka, temveč se obračuna dodatno.
Veljavnost ponudbe
Navedene cene v spletni trgovini so nepreklicne in veljajo samo ob naročilu preko interneta. Cene so v EUR. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Cene ne vsebujejo DDV, DDV ni obračunan na podlagi 94. člena ZDDV-1. Nismo DDV zavezanci.
Veljavne cene so tiste cene, ki so veljale ob oddaji naročila. Cene nimajo vnaprej določene veljavnosti ter se lahko kadarkoli spremenijo brez posebnega predhodnega obvestila.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Če izdelek ni na zalogi, lahko pride do spremembe cene, o čemer ponudnik kupca obvesti. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.
Veljavnost akcijske ponudbe
Roki veljavnosti akcije so navedeni ob sami akcijski ponudbi, ki se lahko med seboj razlikujejo. Morebitne akcijske cene so posebej označene in veljajo za čas trajanja akcije v spletni trgovini.
Popustne kode
Koda za popust prinaša različne ugodnosti; od različnih darilc, do popustov v odstotkih ali fiksnih zneskih oziroma brezplačne poštnine. Slednja je vedno časovno omejena in aktivna le za čas tranja njene veljavnosti zato je je potrebno izkoristiti v danem roku sicer je neveljavna.
Kode za popust se med seboj ne seštevajo in ne veljajo za izdelke v akciji, razen v kolikor je izrecno navedeno drugače. Koda za popust je lahko zneskovno omejena, ali omejena glede na število nakupov.
Popustne kode ni možno menjati za gotovino. Kupec jih prejme v oglasih, naslovni strani oglasnega sporočila, na elektronski naslov v sklopu e-obveščanja ali na socialnih omrežjih oziroma drugih medijih.
Kupec vpiše kodo za popust med postopkom naročanja v prostor temu namenjenem in jo s klikom na gumb »UPORABI« tudi potrdi. Potrditev kode je pogoj, da se popust obračuna. Vrednost kode za popust se avtomatsko odšteje od cene naročila, popust se ločeno tudi prikaže. Kupec poravna le preostali znesek, ki je izrecno in jasno naveden. Kupec je dolžan preveriti ali je bil znesek popusta na podlagi kupona, dejansko odbit kar pomen, da je bila koda pravilno uporabljena.
Postopek nakupa
Spletno naročanje poteka preko interneta in je mogoče 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini. Naročanje poteka v slovenskem jeziku saj je spletna stran objavljena v slovenskem jeziku. Naročanje v spletni trgovini je popolnoma varno in dokaj enostavno.
Nakupa v spletni trgovini www.kolar.si kupec izvede v nekaj enostavnih korakih kjer izbere izdelek oz. izdelke, jih doda v košarico, vpiše svoje podatke za račun in dostavo, izbere način dostave in plačila ter potrdi naročilo. Izbrano blago nato v najkrajšem možnem času ponudnik dostavi na izbrani naslov.
Naročilo sprejeto: Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
Naročilo potrjeno: Naročilo gre v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi ne dobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču. Ponudnik ne odgovarja za morebitno podaljšanje dobavnega roka ali za nezmožnost dobave do katerih pride iz razlogov tretjih oseb na katere ponudnik nima vpliva in katere ne more predvideti ali preprečiti; v primeru višje sile, stavke, zaprtja državnih meja in posledičnih omejitev oz. drugih ovir, ki onemogočajo dobavo in dostavo naročenih artiklov, ki niso odvisni od ponudnikove volje.
Blago odpremljeno: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o pogojih vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.
Postopek naročila, morebitnih popravkov in nakupa
Postopek nakupa:
- V spletni trgovini najdete željeni izdelek in kliknete nanj. Odpre se vam stran izdelka na kateri najdete natančnejše informacije o izdelku (dodatne informacije) ter okno “velikost” (izberi možnost).
V primeru, da želite imeti isti izdelek v več velikostih, morate za vsako posamezno velikost opraviti/ponoviti postopek vlaganja v nakupno košarico. V primeru, da želite imeti isti izdelek v enaki velikosti v večji količini določite tovrstno količino s številko preden potrdite ukaz “dodaj v košarico”
- Če želite več različnih izdelkov lahko nadaljujete z nakupi (klik na TRGOVINA in nato izberete željeno kategorijo, kjer se tovrstni artikel nahaja) ali zaključite nakup (klik na ikono košarice v desnem zgornjem kotu in izberete ukaz “PRIKAŽI KOŠARICO”). Če imate veljavno kodo za popust, jo lahko uporabite v tem koraku in jo vpišete v okno KUPON.
- Če ste pomotoma zgrešili željeno količino ali barvo artikla, ga lahko odstranite s klikom na ikono koša, ki se nahaja skrajno desno (če se z miško postavite na koš, se Vam bo izpisal tekst: ODSTRANI TA ARTIKEL. Če želite posodobiti košarico, kliknite na TRGOVINA in nato izberete željeno kategorijo, kjer se tovrstni artikel nahaja. V primeru, da je izdelek pravi, prav tako količina, zaključite nakup (klik na ikono “NAPREJ NA NAROČILO”).
Klik na NAPREJ NA NAROČILO, vas popelje v naslednji korak. Postopek nakupa lahko kadarkoli prekinete.
Izpolniti morate podatke za račun. Polja, ki so označena z zvezdico morate obvezno izpolniti. Če katerega od teh polj ne boste pravilno izpolnili, vas na to avtomatsko opozori program.
Nakup v naši spletni trgovini lahko opravite tudi brez registracije v Moj račun.
Najprej izpolnete:
Polje 1: Podatki računa. Polja označena z zvezdico (*) so obvezna (ime, priimek, E-mail, naslov, mesto/kraj,država, poštna številka, telefon).
Polje 2: Davčna številka, je namenjena podjetjem, ki opravijo nakup preko naše spletne trgovine.
V polju 3: Način plačila izberete s klikom na krogec, način kako želite račun poravnati (po povzetju, po predračunu, z darilnim bonom ali preko PAYPAL)
V polju VAŠE NAROČILO, pa še enkrat preverite vaše izbrane artikle (spodaj je navedena tudi izbrana velikost).
V polje OPOMBE OB NAROČILU lahko dodate tudi svoj komentar, opombe k naročilu. Vpišite tekst v prazno polje.
Če ste s svojim naročilom zadovoljni, potrdite naše pogoje poslovanja s klikom na krogec. S tem se tudi zavezujete k sklenitvi nakupne pogodbe in plačilu naročila.
Nakup zaključite s klikon na gumb: ZAKLJUČI NAKUP.
Po oddaji naročila kupec prejme potrditev po elektronski pošti, da je ponudnik prejel njegovo naročilo in povzetek le tega. S tem se kupoprodajna pogodba šteje za sklenjeno. Kupoprodajna pogodba oziroma oddano naročilo je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in je kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (prijavljen uporabnik).
Prijavljenemu oz. registriranemu uporabniku so na spletni strani www.kolar.si, v tako imenvanem »uporabniškem profilu« ves čas dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.
Pogodba se hrani za čas, potreben za hrambo tovrstnih listin skladno z zakonodajo oz. računovodskimi standardi. Pogodbe se na strani www.kolar.si sklepajo zgolj v slovenskem jeziku.
O morebitni spremembi naročila oz. o morebitnem preklicu naročila, pravočasno torej pred odpremo naročila, ponudnika obvestiti o spremembi/preklicu na naslov naročila@kolar.si ali pa lahko pokliče tudi na telefonsko številko: 031/588-611
Ponudnik lahko pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko ali mu napiše sporočilo na kontaktni e-naslov z namenom zagotavljanja točnosti dobave oz. z namenom preverjanja posredovanih podatkov v naročilu.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ima kupec pravico, da v 14 dneh podjetju KOLAR, spletna prodaja, Edis Bašić, s.p., ulica Nikola Tesla 9A, 1230 Domžale sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok za uveljavljanje te pravice začne teči naslednji dan po prevzemu blaga. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Kupec ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja ponudnik. (Potrošnik vrne blago na svoje stroške, paketov z odkupnino podjetje ne prevzema).
Kupec mora prejeto blago vrniti podjetju najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe na kontaktni e-naslov: naročila@kolar.si.
Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu bo naše podjetje vrnilo vsa opravljena plačila takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Če kupec odstopi od pogodbe, mu ponudnik brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če podjetje zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Če je kupec blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Če je predmet vračila izdelek, kupljen kot komplet, je potrebno vrniti vse kose kompleta. Vračilo posameznih kosov kompleta ni dovoljeno. Kupec do izročitve blaga ponudniku ali osebi, ki jo pooblasti ponudnik, sam nosi breme za nevarnost izgube, poškodbe ali uničenja izdelka, ki ga želi vrniti, razen če je do tega prišlo brez njegove krivde.
Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.
KUPEC NIMA PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE, KI GA DOLOČA 43. člen ZVPot :
Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri teh pogodbah: 1. o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe; 2. o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam; 3. o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe; 4. o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni; 5. o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat; 6. o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij; 7. o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat; 8. o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti; 9. o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva; 10. sklenjenih na javnih dražbah; 11. pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe; 12. o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku; 13. o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.«.
Postopek vračila Blaga
Artikel, ki ga želite vrniti ali zamenjati in izpolnjuje pogoje vrnitve ali menjave, kateri so opredeljeni v sklopu pravice do odstopa od nakupa, vračilo Blaga zapakirajte v paket. Paket ustrezno zalepite. O vračilu/menjavi nas v zakonsko določenem roku obvestite na e-mail: naročila@kolar.si. Artikel vrnete na naš naslov: Ulica Nikola Tesla 9A, 1230 Domžale.
Garancija
Garancija za izdelke v spletni trgovini veljajo garancijski pogoji v skladu s slovensko zakonodajo.
Stvarna napaka
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
- vrne plačani znesek
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je bila izročena kupcu. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo po izročitvi, če so posledice vzroka, ki je obstajal že pred tem. Prodajalec pa ne odgovarja za tiste napake, ki so bile kupcu ob sklenitvi pogodbe znane ali pa mu niso mogle ostati neznane. Šteje se, da kupcu niso mogle ostati neznane tiste napake, ki bi jih skrben človek s povprečnim znanjem in izkušenostjo človeka enakega poklica kot kupec lahko opazil pri običajnem pregledu stvari.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Dobavni rok
Podatki o dobavljivosti in informacije o zalogi izdelkov so prikazani v opisu vsakega artikla.
Dobavni roki so izraženi v številu delovnih dni in sicer:
- 1-3 dni za blago na zalogi
- Po dogovoru za blago, ki ni na zalogi.
V kolikor artikla ni na zalogi, vas o tem obvestimo preko telefona ali e-sporočila takoj, ko gre naročilo v obdelavo. Če se vam dobavni rok ne zdi sprejemljiv, lahko odstopite od naročila oziroma dotičnega artikla. O dobavnih rokih vas sproti obveščamo.
Dostava
Ponudnik mora blago dostaviti v obljubljenem času. Dostavo za spletno trgovino www.kolar.si opravlja dostavna služba DPD d.o.o. kurirska in paketna distribucija.
Dostavna služba DPD vas bo o prihodu pošiljke obvestila preko SMS sporočila na dan dostave. Hkrati vam bo tudi javila okvirno uro dostave. Če vas v navedenem času ni doma, pokličite na telefonsko številko iz katerega boste prejeli sms in se dogovorite za drug dan dostave. Ponovna dostava je brezplačna. V primeru, da paketa ne dvignete v roku 5-ih dni se razume, da odstopate od naročila in paket se bo vrnil pošiljatelju.
V primeru, da naročenega paketa ne prevzamete in ga dostavna služba DPD D.O.O. vrne sama nazaj, si pridržujemo pravico zaračunavanja stroškov v višini 5,00€!
Izdaja računa
Podjetje KOLAR, spletna prodaja, Edis Bašić, s.p., ulica Nikola Tesla 9A, 1230 Domžale po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Spletna trgovina www.kolar.si nastopa kot podjetje, ki ponuja blago preko interneta. Kupec znesek celotnega naročila plača ponudniku.
Kupec izdan e-račun prejme na elektronski naslov, ki ga je oddal v postopku naročila, in sicer po tem, ko je kupoprodajna pogodba sklenjena oziroma potem, ko je naročilo prejel in prevzel.
DDV ni obračunan na podlagi 94. člena ZDDV-1.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih (8) dneh od prejema. Kasnejših reklamacij v zvezi s podatki na računu prodajalec ne upošteva.
Prodajalec ni odgovoren za pristojbine povezane s spreminjajočimi se menjalnimi tečaji, za transakcije v tuji valuti, za pristojbine s strani kupčeve banke, druge stroške, ki jih kupcu zaračuna izdajatelj kartice.
Strošek dostave
- Za nakup do 80,00 EUR je strošek dostave 4,20 EUR zacelotno Slovenijo.
- Za nakup nad 80,00 EUR je DOSTAVA BREZPLAČNA.
- Če prevzamete blago v skladišču spletne trgovine www.kolar.si, stroška dostave ne plačate.
Vse cene, ki so prikazane v spletni trgovini ob artiklih, so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov poštnine, ki se obračunajo dodatno pred samo oddajo naročila.
V primeru osebnega prevzema v naših prostorih, se stroški poštnine ne zaračunajo. Način dostave se izbere pred oddajo naročila.
Strošek dostave je jasno naveden in z njim je kupec seznanjen v povzetku naročila, še pred potrditvijo oddaje naročila.
Morebiten strošek dostave je del končne cene celotnega naročila in ga kupec poravna skupaj z zneskom naročila.
Strošek dostave se izračuna avtomatično ob naročilu blaga in se izpiše ob zaključku naročila, še preden kupec odda in potrdi naročilo. Strošek dostave je del končne cene celotnega naročila in ga kupec plača skupaj z zneskom za blago razen če je opravičen do brezplačne dostave kar je tudi predhodno razvidno. Strošek dostave se lahko spreminja skladno z vsakokrat veljavnim cenikom dostavne službe ampak se slednji ne more spreminjati po sklenitvi kupoprodajne pogodbe, ki se zgodi ob oddaji naročila.
Ponudnik sam določi, s katero dostavno službo bo poslal paket in si pridržuje pravico izbrati dostavno službo, ki mu bo omogočila učinkovitejše dostavo. Izbira dostavne službe s strani kupca ni možna.
Osebni prevzem je mogoč v naših prostorih le po predhodnem telefonskem dogovoru in predčasni najavi, 1 dan prej. V tem primeru je dostava brezplačna.
Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil. Ponudnik uporablja SSL certifikat, ki ga izda za to pooblaščena organizacija in je najbolj ustrezno tehnološko sredstvo za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Zagotavlja vam 100% zaščito.
SSL je varnostni certifikat, ki šifrira vse podatke, ki se prenesejo med strežnikom oziroma spletno stranjo ter obiskovalcem in tako zagotavlja varnost pretoka spletnih podatkov, z uporabo enkripcije. Zato v primeru, da podatke na poti prestreže spletni napadalec, temu le-ti ne koristijo, saj jih ne more dešifrirati. Posledično je varnost uporabe spletnega mesta, ki uporablja SSL certifikat na mnogo višjem nivoju. Spletno mesto, ki varnostni certifikat uporablja, spoznate po naslovni vrstici, ki se namesto s klasičnim HTTP prične z varnim HTTPS.
Varovanje podatkov
UPRAVLJAVEC
Registrirana firma podjetja: KOLAR, spletna prodaja, Edis Bašić, s.p.
Sedež podjetja: Domžale
Poslovni naslov: ulica Nikola Tesla 9A, 1230 Domžale
Odgovorna oseba za zbirko osebnih podatkov je lastnik podjetja, ki uporablja osebne podatke iz zbirke.
Cenimo vašo zasebnost, zato vaše podatke vedno skrbno varujemo v skladu z evropsko zakonodajo (Uredbo (EU) 2016/697 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o pretoku takih podatkov (Splošna uredba o varstvu podatkov ali GDPR) in konvencijami Sveta Evrope (ETS št. 108, ETS št.181, ETS št. 185, ETS št. 189)) in nacionalno zakonodajo Republike Slovenije (Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1, Ur. l. RS, št. 94/07), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT, Ur. l. RS, št. 96/09 in 19/15) itd.).
Varovanje osebnih podatkov naših uporabnikov je pomembna skrb našega podjetja.
Vse posredovane informacije so varovane pred vdorom tretjih oseb, kar vam zagotavlja brezskrbno in nemoteno poslovanje s ponudnikom. Varovanje osebnih podatkov naših uporabnikov je pomembna skrb našega podjetja. Ponudnik si močno prizadeva za zagotovitev varnosti osebnih podatkov. Vaši podatki so ves čas zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem in neavtoriziranim dostopom ali neavtoriziranim odkritjem. Ponudnik za varstvo poskrbi z različnimi ukrepi in informacijski mehanizmi, ki zagotavljajo nemoteno delovanje spletne strani in varnost prenosa podatkov na njej.
Podjetje KOLAR, spletna prodaja, Edis Bašić, s.p. in spletna trgovina www.kolar.si kot izvajalec bo v postopku obdelave osebnih podatkov vselej ravnala skladno z visokimi standardi evropske uredbe GDPR, tako da se zavezuje, da bo vedno sposobna dokazati raven izvajanja obdelave podatkov.
UPORABA, OBSEG IN NAMEN HRANJENJA IN OBDELAVE
Osebne podatke hranimo in obdelujemo za namene ohranjevanja stika s strankami, tržnega obveščanja prek elektronske pošte, pospeševanja prodaje, profiliranja strank s ciljem prilagojene ponudbe vsebin in izdelkov strankam v elektronski pošti in na spletnih straneh.
S poslanimi elektronskimi sporočili si zabeležimo prikaze na strani posameznikovih prejetih sporočil in klike na povezave v prejetih sporočilih. Za boljšo in bolj usmerjeno ponudbo ter prilagajanje nadaljnjih sporočil zabeležene podatke avtomatsko obdelamo, analiziramo, profiliramo ter ocenjujemo zainteresiranost naših strank za poslana sporočila.
Za namen obveščanja z elektronsko pošto hranimo:
- naslov elektronske pošte
- ime
- priimek
- telefon
Osebne podatke zbiramo z izrecno privolitvijo oz. soglasjem posameznikov.
IZNOS
Zbirke osebnih podatkov hranimo na območju Republike Slovenije.
OBDOBJE HRAMBE
Osebne podatke posameznika hranimo do izbrisa celotne zbirke podatkov:
Če bi v našem podjetju prenehali zgoraj opisani nameni, zaradi katerih hranimo in obdelujemo osebne podatke, bomo zbirke podatkov, katerih namen je prenehal, nemudoma in trajno izbrisali.
ali
- do preklica soglasja za hranjenje in obdelavo podatkov posameznika.
Po preklicu soglasja posameznika njegove osebne podatke brez odlašanja in trajno izbrišemo.
Podatke o prikazih prejetih sporočil in klikih na povezave v prejetih sporočilih hranimo še 6 mesecev od pošiljanja sporočila.
PRAVICE POSAMEZNIKA
Vsak posameznik lahko za svoje podatke kadarkoli zahteva:
- vpogled
- popravek
- popoln izbris
- prekinitev obdelave in hranjenja oz. preklic soglasja za obdelavo in hranjenje
Preklic soglasja s strani posameznika ne vpliva na zakonitost in upravičenost obdelave, ki se je na podlagi privolitve oz. soglasja izvajala do preklica.
Vsak posameznik lahko v primeru, da meni, da so mu z naše strani kakorkoli kršene pravice na področju varstva njegovih osebnih podatkov, kadarkoli poda pritožbo pri nadzornemu organu – Informacijskemu pooblaščencu v Republiki Sloveniji:
Informacijski pooblaščenec Republike Slovenije, Zaloška 59, 1000 Ljubljana, https://www.ip-rs.si
Storili bomo vse, kar je v naši moči, da posamezniku pomagamo pri uveljavljanju njegovih pravic.
Pravica do zasebnosti
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004) in Zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani www.kolar.si bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.
Komunikacija
Reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila. Pošiljatelj mora biti jasno razviden. Željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil, bo ponudnik brezpogojno upošteval.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila, ali zamenjavo naročenega izdelka. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Za tipkarske napake ne odgovarjamo.
Pritožbe in spori
Ponudnik si po najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Ponudnik se bo trudil vsako pripombo ali pritožbo razrešiti v čim krajšem možnem času, pri tem pa bo spoštoval relevantno zakonodajo predvsem Zakon o Varstvu Potrošnikov.
V primeru, da ima uporabnik spletne trgovine pripombo reklamacijo ali pritožbo lahko to izrazi pisno na naročila@kolar.si ali pošti na naslov: KOLAR, spletna prodaja, Edis Bašić, s.p., ulica Nikola Tesla 9A, 1230 Domžale.
Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Če ponudnik ne ugodi kupčevi pritožbi, ga obvesti o razlogih za zavrnitev pritožbe in poduči o možnostih nadaljnjega reševanja spora.
Platforma za spletno reševanje potrošniških sporov SRPS je na voljo potrošnikom na tej povezavi.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
V primeru, da kupec ni zadovoljen z rešitvijo pritožbe lahko:
1. Skladno z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošnikih sporov (v nadaljevanju: ZlsRPS) vloži pobudo za začetek postopka izvensodnega reševanja konkretnega potrošniškega spora pri Evropskem centru za reševanje sporov (v nadaljevanju: ECDR), mat.št. 6108890000, s sedežem v Ljubljani, Tomšičeva ulica 6, ki ga spletna trgovina Kolar priznava kot pristojnega izvajalca za reševanje potrošniških sporov. ECDR je pri Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo RS (v nadaljevanju: MGRT) registriran kot izvajalec izvensodnega reševanja potrošniških sporov in bo t.i. posredovalno-razsojevalni postopek (kombinacija mediacije in arbitraže), za katerega se je odločila spletna trgovina Kolar, izvajal v skladu s Pravili ECDR o postopkih izvensodnega reševanja potrošniških sporov, ki so objavljeni na spletni strani www.ecdr.si. Pobuda za začetek postopka se vloži na obrazcu, ki je v elektronski obliki dostopen na spletni strani www.ecdr.si ali v papirni obliki na sedežu ECDR. Postopke izvensodnega reševanja potrošniških sporov vodijo nevtralni strokovnjaki, akreditirani pri ECDR, ki izpolnjujejo pogoje, predpisane z ZlsRPS in so vpisani v register izvajalcev pri MGRT.
Spletna trgovina Kolar v skladu z ZlsRPS objavlja tudi elektronsko povezavo na evropsko platformo za spletno reševanje potrošniških sporov, tukaj.
2. vloži tožbo pri pristojnem sodišču po stalnem prebivališču kupca spletne trgovine Kolar.