fbpx
Brezplačno svetovanje (08.00 - 20.00): 031 588 611 ali info@kolar.si

Splošni pogoji

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine WWW.KOLAR.SI so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina WWW.KOLAR.SI  je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku.

Upravlja jo podjetje KOLAR, spletna trgovina, Samir Kolenović S.P., Vrečkova ulica 9, 4000 Kranj, v nadaljevanju ponudnik. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini.

Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ki ga sam določi v svojem profilu ter geslo. Uporabniško ime in geslo, uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine WWW.KOLAR.SI  pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Vse obiskovalce spletne strani WWW.KOLAR.SI, da si pazljivo preberete splošne pogoje poslovanja spletne trgovine, saj vas ti zavezujejo s trenutkom, ko stopite vanjo. Splošni pogoji so veljavni na vseh straneh spletne trgovine brez izjeme. V primeru, da se s ponujenimi splošnimi pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ogleda strani in nakupa prek naše elektronske trgovine ne opravite. Šteje se, da ste z vsakim ogledom ali s transakcijo, opravljeno prek naše spletne trgovine, seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in ste v ponujene splošne pogoje privolili brez omejitev. Tudi v prihodnje ste, do preklica ali spremembe veljavnih splošnih pogojev, ob vsakem ogledu ali pri vsaki transakciji, opravljeni na naši spletni strani, zavezani z navedenimi splošnimi pogoji. Splošne pogoje bomo redno ažurirali in bodo v vsakem trenutku v svoji najnovejši in veljavni verziji v celotnem besedilu dostopni vsakomur brez težav.

Ponudnik se zavezuje, da je in bo poslovanje spletne trgovine WWW.KOLAR.SI v skladu z vso veljavno zakonodajo.

Podjetje KOLAR, spletna trgovina, Samir Kolenović S.P., Vrečkova ulica 9, 4000 Kranj si pridržuje pravico do kakršnihkoli sprememb, delnih ali v celoti, kateregakoli dela splošnih pogojev brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave.

Vsa komunikacija, ki se vrši med kupcem in podjetjem KOLAR, spletna trgovina, Samir Kolenović S.P., Vrečkova ulica 9, 4000 Kranj, v elektronski obliki se šteje, kot da je bila izvedena v pisni obliki in ima veljavo pogodbe.

Elektronski izvod pogodbe prejme kupec po elektronski pošti takoj, ko odda naročilo. Priporočljivo je, da si ga natisne ali shrani na disk.

Izvod pogodbe v pisni obliki ne pošiljamo, saj se poslužujemo brezpapirnega poslovanja. Tako prejme kupec račun v elektronski obliki na elektronski naslov, ki ga je podal ob naročilu oziroma registraciji. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

Nakup v spletni trgovini ali sploh kakršnokoli posredovanje osebnih podatkov na straneh spletne trgovine je dovoljen samo pravno – poslovno sposobnim osebam, starejšim od 18 let, ostale osebe morajo za vsako posredovano informacijo pridobiti zakonsko veljavno soglasje staršev ali skrbnika.

Podjetje KOLAR, spletna trgovina, Samir Kolenović S.P., Vrečkova ulica 9, 4000 Kranj ne prevzema nikakršne odgovornosti za kakršnokoli okvaro vaše strojne ali programske opreme zaradi obiska in operiranja s stranmi spletne trgovine WWW.KOLAR.SI ali za kakršnokoli škodo, povzročeno z izdelki kupljenimi v spletni trgovini.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu v skladu z 43.b členom ZVPot-UPB2 vselej zagotovil naslednje informacije:

  • Ime in sedež podjetja.
  • Kontaktne podatke, ki omogočajo hitro komunikacijo in odpravo morebitnih težav (e-pošta, kontaktni telefon).
  • Bistvene značilnosti blaga.
  • Nedvoumno določene cene blaga in storitev, vključno z vsemi davki.
  • Časovno veljavnost ponudbe.
  • Pogoje dostave oziroma morebitne stroške dostave.
  • Načine plačila in dostave, vključno z rokom dobave ali izpolnitve.
  • Pravico do odstopa od pogodbe v skladu s 43.č členom ZVPot-UPB2, vključno z opisom postopka ob pritožbi.

Načini plačila

V spletni trgovini WWW.KOLAR.SI  ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

Po povzetju

Plačilo po povzetju je plačilo z gotovino ob prejemu paketa. Dostavljamo s paketno službo GLS (General Logistics System) in s paketno službo DPD d.o.o. Stroški pošiljanja za nakup do 70,00 EUR znašajo 3,78 EUR nad 70,00 EUR je dostava brezplačna. Odkupnino paketa lahko GLS-kurirju oziroma DPD kurirju ob dostavi naročniki plačajo z gotovino ali s kreditno/debetno kartico (BA, MAESTRO, VISA, MASTERCARD). V primeru, da boste blago plačali s kartico, se vam bodo dodatno zaračunali stroški bančne provizije v vrednosti 1,43 % od zneska odkupnine, za katero vam bo GLS-kurir  izdal račun.

Po dogovoru lahko paket prevzamete na lokaciji skladišča spletne trgovine WWW.KOLAR.SI  in sicer na: Vrečkova ulica 9,4000 Kranj. Potrebna je najava vsaj 1 dan pred prihodom na telefonsko številko 031/588-611 ali elektronski naslov: naročila@kolar.si .

Po predračunu (plačilo preko UPN-ja)

Naročilo bo poslano po prejemu denarnih sredstev na naš bančni račun. Znesek lahko poravnate s plačilnim nalogom preko katerekoli banke, spletne banke, pošte, in podobno. Za nakupe do 70,00 EUR naročnik plača strošek dostave v višini 3,78 EUR, dostava za nakup nad 70,00 EUR je brezplačna.

Po dogovoru lahko paket prevzamete na lokaciji skladišča spletne trgovine WWW.KOLAR.SI  in sicer na: Vrečkova ulica 9,4000 Kranj. Potrebna je najava vsaj 1 dan pred prihodom na telefonsko številko 031/588-611 ali elektronski naslov: naročila@kolar.si .

PODATKI ZA PLAČILA V SLOVENIJI: (za lažje izpolnjevanje naloga smo za vas pripravili enostaven vodič)

  • Naziv in naslov prejemnika: KOLAR, spletna trgovina, Samir Kolenović S.P., Vrečkova ulica 9, 4000 Kranj
  • Poslovni račun: IBAN SI56 1010 0005 4176 532
  • BIC/SWIFT banke : BAKOSI2X (Banka Koper d.d.)
  • Račun je odprt pri banki: Banka Koper d.d.
  • Koda namena – Koda razvrščanja (WEBI – spletna naročila)
  • Sklic pri plačilu je koda SI00 in številka naročila v spletni trgovini brez znaka #; primer: SI00 1234

Preko plačilnega sistema PayPal

V kolikor naročite izdelke in bi jih želeli plačati preko storitve PayPal, lahko plačilo izvedete takoj. Plačilo je na našem PayPal računu vidno že v roku nekaj minut. V kolikor vašega plačila na naš PayPal račun ne bomo prejeli v roku nekaj dni, vas bomo o tem obvestili na elektronski naslov, ali po telefonu na telefonsko številko, ki ste ju pustili ob oddaji naročila

Opozorilo: V kolikor stranka pri PayPal-u še nima odprtega računa, izdelkov preko storitve ne bo mogla plačati takoj, saj so ob odprtju PayPal računa potrebni postopki, ki ne omogočajo takojšnje uporabe in plačila.
Več o storitvi PayPal si lahko preberete na uradni spletni strani www.paypal.com.

Veljavnost ponudbe

Navedene cene v spletni trgovini so nepreklicne in veljajo samo ob naročilu preko interneta. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Vse cene vključujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Če izdelek ni na zalogi, lahko pride do spremembe cene, o čemer ponudnik kupca obvesti. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.

Veljavnost akcijske ponudbe

Roki veljavnosti akcije so navedeni ob sami akcijski ponudbi, ki se lahko med seboj razlikujejo.

Postopek nakupa

Naročilo sprejeto: Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
Naročilo potrjeno: Naročilo gre v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi ne dobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.
Blago odpremljeno: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Postopek naročila, morebitnih popravkov in nakupa

Postopek nakupa:

  1. V spletni trgovini najdete željeni izdelek in kliknete nanj. Odpre se vam stran izdelka  na kateri najdete natančnejše informacije o izdelku (dodatne informacije) ter okno “velikost” (izberi možnost). V primeru, da želite imeti isti izdelek v več velikostih, morate za vsako posamezno velikost opraviti/ponoviti postopek vlaganja v nakupno košarico. V primeru, da želite imeti isti izdelek v enaki velikosti v večji količini določite tovrstno količino s številko preden potrdite ukaz “dodaj v košarico”
  2. Če želite več različnih izdelkov lahko nadaljujete z nakupi (klik na TRGOVINA in nato izberete željeno kategorijo, kjer se tovrstni artikel nahaja) ali zaključite nakup (klik na ikono košarice v desnem zgornjem kotu in izberete ukaz “PRIKAŽI KOŠARICO”). Če imate veljavno kodo za popust, jo lahko uporabite v tem koraku in jo vpišete v okno KUPON.
  3. Če ste pomotoma zgrešili željeno količino ali barvo artikla,  ga lahko odstranite s klikom na ikono koša, ki se nahaja skrajno desno (če se z miško postavite na koš, se Vam bo izpisal tekst: ODSTRANI TA ARTIKEL. Če želite posodobiti košarico, kliknite na TRGOVINA in nato izberete željeno kategorijo, kjer se tovrstni artikel nahaja. V primeru, da je izdelek pravi, prav tako količina, zaključite nakup (klik na ikono “NAPREJ NA NAROČILO”).

Klik na NAPREJ NA NAROČILO, vas popelje v naslednji korak. Postopek nakupa lahko kadarkoli prekinete.

Izpolniti morate podatke za račun. Polja, ki so označena z zvezdico morate obvezno izpolniti. Če katerega od teh polj ne boste pravilno izpolnili, vas na to avtomatsko opozori program. Nakup v naši spletni trgovini lahko opravite tudi brez registracije v Moj račun.

Najprej izpolnete:
Polje 1: Podatki računa.  Polja označena z zvezdico (*) so obvezna (ime, priimek, E-mail, naslov, mesto/kraj,država, poštna številka, telefon).

Polje 2: Davčna številka, je namenjena podjetjem, ki opravijo nakup preko naše spletne trgovine.

V polju 3: Način plačila izberete s klikom na krogec, način kako želite račun poravnati (po povzetju, po predračunu, z darilnim bonom ali preko PAYPAL)

V polju VAŠE NAROČILO, pa še enkrat preverite vaše izbrane artikle (spodaj je navedena tudi izbrana velikost).

V polje OPOMBE OB NAROČILU lahko dodate tudi svoj komentar, opombe k naročilu. Vpišite tekst v prazno polje.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        Če ste s svojim naročilom zadovoljni, potrdite naše pogoje poslovanja s klikom na krogec. S tem se tudi zavezujete k sklenitvi nakupne pogodbe in plačilu naročila.

Nakup zaključite s klikon na gumb: ZAKLJUČI NAKUP.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ima kupec pravico, da v 14 dneh podjetju, Kolar, spletna trgovina, Samir Kolenović S.P. sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok za uveljavljanje te pravice začne teči naslednji dan po prevzemu blaga. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. (Potrošnik vrne blago na svoje stroške, paketov z odkupnino podjetje ne prevzema).  Kupec mora prejeto blago vrniti podjetju najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe na kontaktni e-naslov: narocila@kolar.si. Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikom na voljo tu.

Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu bo naše podjetje vrnilo vsa opravljena plačila takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Če je kupec blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

KUPEC NIMA PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE, KI GA DOLOČA 43. člen ZVPot :

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri teh pogodbah: 1. o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe; 2. o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam; 3. o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe; 4. o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni; 5. o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat; 6. o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij; 7. o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat; 8. o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti; 9. o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva; 10. sklenjenih na javnih dražbah; 11. pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe; 12. o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku; 13. o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.«.

 

Postopek vračila blaga

Artikel, ki ga želite vrniti ali zamenjati in izpolnjuje pogoje vrnitve ali menjave, kateri so opredeljeni v sklopu pravice do odstopa od nakupa, vračilo blaga  zapakirajte v paket. Paket ustrezno zalepite. O vračilu/menjavi obvestite nas na naročila@kolar.si . Naročili bomo prevzem paketa na vašem naslovu, GLS kurir oziroma DPD kurir bo imel pri sebi natisnjeno nalepko za vračilo, ki jo bo on nalepil na ustrezno mesto.

Garancija
Za izdelke v spletni trgovini veljajo garancijski pogoji v skladu s slovensko zakonodajo.

Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je bila izročena kupcu. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo po izročitvi, če so posledice vzroka, ki je obstajal že pred tem. Prodajalec pa ne odgovarja za tiste napake, ki so bile kupcu ob sklenitvi pogodbe znane ali pa mu niso mogle ostati neznane. Šteje se, da kupcu niso mogle ostati neznane tiste napake, ki bi jih skrben človek s povprečnim znanjem in izkušenostjo človeka enakega poklica kot kupec lahko opazil pri običajnem pregledu stvari.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Dobavni rok

Dobavni roki so izraženi v številu delovnih dni in sicer:

  • 1-3 dni za blago na zalogi
  • Po dogovoru za blago, ki ni na zalogi.

V kolikor artikla ni na zalogi, vas o tem obvestimo preko telefona ali e-sporočila takoj, ko gre naročilo v obdelavo. Če se vam dobavni rok ne zdi sprejemljiv, lahko odstopite od naročila oziroma dotičnega artikla. O dobavnih rokih vas sproti obveščamo.

Dostava

Ponudnik mora blago dostaviti v obljubljenem času. Dostavo za spletno trgovino WWW.KOLAR.SI opravljata dostavni službi GENERAL LOGISTICS SYSTEMS d.o.o. (v nadaljevanju GLS d.o.o.) in DPD d.o.o. kurirska in paketna distribucija.

GLS Slovenija ima poseben oddelek znotraj oddelka za pomoč uporabnikom, ki je namenjen naslovnikom paketov in deluje vsak delavnik med 7:00 in 21:00 uro. Naslovniki lahko pokličejo na številko +386 1 500 11 90 in na podlagi številke paketa zahtevajo podatke o njihovem paketu.

Dostavna služba DPD vas bo o prihodu pošiljke obvestila preko SMS sporočila na dan dostave. Hkrati vam bo tudi javila okvirno uro dostave. Če vas v navedenem času ni doma, pokličite na telefonsko številko iz katerega boste prejeli sms in se dogovorite za drug dan dostave. Ponovna dostava je brezplačna. V primeru, da paketa ne dvignete v roku 5-ih dni se razume, da odstopate od naročila in paket se bo vrnil pošiljatelju.

V primeru, da naročenega paketa ne prevzamete in ga dostavna služba GENERAL LOGISTICS SYSTEMS D.O.O. oziroma dostavna služba DPD D.O.O. vrne sama nazaj, si pridržujemo pravico zaračunavanja stroškov v višini 5,00€!

Izdaja računa

Podjetje KOLAR, spletna trgovina, Samir Kolenović S.P., Vrečkova ulica 9, 4000 Kranj po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca ter natisnjen račun v paketu skupaj z naročenim artiklom. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

vklopi razum

 

Strošek dostave

  • Za nakup do 70,00 EUR je strošek dostave 3,78 EUR z DDV za celotno Slovenijo.
  • Za nakup nad 70,00 EUR je dostava BREZPLAČNA.
  • Če prevzamete blago v skladišču spletne trgovine WWW.KOLAR.SI , stroška dostave ne plačate.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Varovanje podatkov

  • UPRAVLJAVEC

Registrirana firma podjetja: Kolar, spletna trgovina, Samir Kolenović S.P.
Sedež podjetja: Kranj
Poslovni naslov: Vrečkova ulica 9, 4000 Kranj

Odgovorna oseba za zbirko osebnih podatkov je lastnik podjetja, ki uporablja osebne podatke iz zbirke.

Kolar spletna trgovina kot izvajalec bo v postopku obdelave osebnih podatkov vselej ravnala skladno z  visokimi standardi evropske uredbe GDPR, tako da se zavezuje, da bo vedno sposobna dokazati raven izvajanja obdelave podatkov.

  • UPORABA, OBSEG IN NAMEN HRANJENJA IN OBDELAVE

Osebne podatke hranimo in obdelujemo za namene ohranjevanja stika s strankami, tržnega obveščanja prek elektronske pošte, pospeševanja prodaje, profiliranja strank s ciljem prilagojene ponudbe vsebin in izdelkov strankam v elektronski pošti in na spletnih straneh.
S poslanimi elektronskimi sporočili si zabeležimo prikaze na strani posameznikovih prejetih sporočil in klike na povezave v prejetih sporočilih. Za boljšo in bolj usmerjeno ponudbo ter prilagajanje nadaljnjih sporočil zabeležene podatke avtomatsko obdelamo, analiziramo, profiliramo ter ocenjujemo zainteresiranost naših strank za poslana sporočila.

Za namen obveščanja z elektronsko pošto hranimo:

  1. naslov elektronske pošte
  2. ime
  3. priimek
  4. telefon

Osebne podatke zbiramo z izrecno privolitvijo oz. soglasjem posameznikov. Katerega si je možno ogledati TUKAJ.

  • IZNOS

Zbirke osebnih podatkov hranimo na območju Republike Slovenije.

  • OBDOBJE HRAMBE

Osebne podatke posameznika hranimo

  • do izbrisa celotne zbirke podatkov:

Če bi v našem podjetju prenehali zgoraj opisani nameni, zaradi katerih hranimo in obdelujemo osebne podatke, bomo zbirke podatkov, katerih namen je prenehal, nemudoma in trajno izbrisali.
ali

  • do preklica soglasja za hranjenje in obdelavo podatkov posameznika, KI JE PRIKAZAN ZGORAJ:

Po preklicu soglasja posameznika njegove osebne podatke brez odlašanja in trajno izbrišemo.

Podatke o prikazih prejetih sporočil in klikih na povezave v prejetih sporočilih hranimo še 6 mesecev od pošiljanja sporočila.
5. PRAVICE POSAMEZNIKA

Vsak posameznik lahko za svoje podatke kadarkoli zahteva:

  • vpogled
  • popravek
  • popoln izbris
  • prekinitev obdelave in hranjenja oz. preklic soglasja za obdelavo in hranjenje

Preklic soglasja s strani posameznika ne vpliva na zakonitost in upravičenost obdelave, ki se je na podlagi privolitve oz. soglasja izvajala do preklica.

Vsak posameznik lahko v primeru, da meni, da so mu z naše strani kakorkoli kršene pravice na področju varstva njegovih osebnih podatkov, kadarkoli poda pritožbo pri nadzornemu organu – Informacijskemu pooblaščencu v Republiki Sloveniji:
Informacijski pooblaščenec Republike Slovenije, Zaloška 59, 1000 Ljubljana, https://www.ip-rs.si
Storili bomo vse, kar je v naši moči, da posamezniku pomagamo pri uveljavljanju njegovih pravic.

Pravica do zasebnosti

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004) in Zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani WWW.KOLAR.SI, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.

Komunikacija

Reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila. Pošiljatelj mora biti jasno razviden. Željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil, bo ponudnik brezpogojno upošteval.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila, ali zamenjavo naročenega izdelka. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Za tipkarske napake ne odgovarjamo.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti : naročila@kolar.si  ali po klasični pošti na naslov:
KOLAR, spletna trgovina, Samir Kolenović S.P., Vrečkova ulica 9, 4000 Kranj.

Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Če ponudnik ne ugodi kupčevi pritožbi, ga obvesti o razlogih za zavrnitev pritožbe in poduči o možnostih nadaljnjega reševanja spora.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

V primeru, da kupec ni zadovoljen z rešitvijo pritožbe lahko:

1. Skladno z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošnikih sporov (v nadaljevanju: ZlsRPS) vloži pobudo za začetek postopka izvensodnega reševanja konkretnega potrošniškega spora pri Evropskem centru za reševanje sporov (v nadaljevanju: ECDR), mat.št. 6108890000, s sedežem v Ljubljani, Tomšičeva ulica 6, ki ga spletna trgovina Kolar priznava kot pristojnega izvajalca za reševanje potrošniških sporov. ECDR je pri Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo RS (v nadaljevanju: MGRT) registriran kot izvajalec izvensodnega reševanja potrošniških sporov in bo t.i. posredovalno-razsojevalni postopek (kombinacija mediacije in arbitraže), za katerega se je odločila spletna trgovina Kolar, izvajal v skladu s Pravili ECDR o postopkih izvensodnega reševanja potrošniških sporov, ki so objavljeni na spletni strani www.ecdr.si. Pobuda za začetek postopka se vloži na obrazcu, ki je v elektronski obliki dostopen na spletni strani www.ecdr.si ali v papirni obliki na sedežu ECDR. Postopke izvensodnega reševanja potrošniških sporov vodijo nevtralni strokovnjaki, akreditirani pri ECDR, ki izpolnjujejo pogoje, predpisane z ZlsRPS in so vpisani v register izvajalcev pri MGRT.

Spletna trgovina Kolar v skladu z ZlsRPS objavlja tudi elektronsko povezavo na evropsko platformo za spletno reševanje potrošniških sporov:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

2. vloži tožbo pri pristojnem sodišču po stalnem prebivališču kupca spletne trgovine Kolar.